הפקת סרטוני תדמית - הדרך להצלחה

בתי עסק, עיריות, רשתות מזון ועוד מקומות רבים וטובים מבינים את גודל היתרון בהפקת סרטוני תדמית עבור קהל היעד שלהם. אולם בטרם מתחילים להפיק אחד כזה יש מספר נושאים שרצוי יהיה לקחת בחשבון, וכן לשאול כמה שאלות רלוונטיות כשהשאלה המשמעותית ביותר היא -  מה אתם באמת רוצים להשיג מהסרטון שלכם? המטרה העיקרית היא להפיק סרטון תדמיתי, שיווקי יעיל וחכם שיחזק את המיתוג של העסק, יגדיל את החשיפה שלכם לכל לקוח חדש ויהווה מקדם מכירות יעיל.

סרטון תדמיתי לקידום מוצר או שירות

היה ופיתחתם מוצר חדש או השקתם שירות חדש ותרצו לעניין לקוחות, הפקת סרטון תדמית שחובק בתוכו הסבר על המוצר או השירות הוא מענה נפלא והוא יחשוף אתכם לקהל לקוחות קיים או פוטנציאל, יספר אודותיכם, מה אתם מציעים ומה היתרונות שבמוצר או השירות שלכם על פני כל מתחרה אחר בשוק. ניתן לקדם את הסרטון באופן ממוקד ברשתות החברתיות, באמצעות דפי נחיתה, באתר האינטרנט שלכם ובמגוון פלטפורמות אחרות שקימות היום.

כאמור, יש אין ספור סגנונות יצירתיים לסרטוני תדמית ולכל אחד תהייה מטרה שתתאים במדויק לבית העסק. סרטונים יכולים להכיל בתוכם אנימציה מרעננת, מוזיקה מקפיצה, תסריט מבריק והרבה הומור - הכל על מנת להצליח לסקרן את הלקוחות, התושבים, המשקיעים או כל תורם פוטנציאלי ולהעביר את המסר בצורה המעניינת ביותר.

לגיוס משאבים מומלץ להפיק סרטון תדמית

חברות סטארט-אפ שנמצאות בראשית דרכן או כל יזם חדש, יהיו זקוקים למשאבים כספיים כדי לממש את הרעיון שלהם ועבור זה הם יפנו למשקיעים על מנת לקבל מימון. סרטוני תדמית שיועדו למשקיעים ויספקו את כל מנעד היתרונות והכדאיות בהשקעה כספית, יהוו מענה אפקטיבי במיוחד. באופן זהה פועלות גם עמותות רבות שנשענות על תרומות ומשאבים שאותם הן מקבלות מגופים רבים שמוכנים לסייע במימונן. כך או כך, ידוע שיש להפיק סרטון תדמית שמתאים ושמסוגל לספר למשקיעים או לתורמים מדוע עזרתם נחוצה כל כך, איזו בעיה הם יכולים לפתור ולענות עליה, כיצד המשאבים שלהם יסייעו בכך ואיך הם יצאו נשכרים מכל זה.

עירייה שרוצה לתקשר עם תושביה באמצעות סרטון תדמית

כל עיר או מועצה תהיינה מעוניינות למצב את עצמן כמובילות בתחומן, עיר שיש בה חיי תרבות ובילוי, מועצה שמחזיקה בשירותים איכותיים לתושבים ובקהילה מאוחדת. כדי לחשוף את כל זה לתושבים פוטנציאלים, למשקיעים וכדומה, סרטון תדמיתי יכול בהחלט לסייע וליצור תדמית טובה ואיכותית ביותר. את הפלטפורמה הזאת שך סרטון תדמית אפשר יהיה לנצל על מנת לספר לתושבים הקיימים אודות השירותים החדשים שניתנים להם או על הרחבת כל שירות קיים, על האירועים שעתידיים להתרחש בעיר ועל כל מה שמיועד לבוא.

סרטון תדמיתי שומר על קשר עם הלקוחות 

תקשורת ישירה ורציפה עם הלקוחות היא חשובה, תוכלו להיות תמיד בקשר, ולעדכן בכל עדכון מוצר או שירות חדש של בית העסק. גם אעדכן בחידוש או רעיון חדשני וייחודי, הפקה של סרטון תדמיתי תהיה הדרך המוצלחת לעשות כך. כמו כן, סרטון תדמית הינו חלק אינטגרלי מהמותג שלכם, מהמסר המרכזי אותו אתם רוצים להפיץ ומהשירות האישי שאתם תעניקו לכל לקוח ולקוח.

 

כללי
עריכת תמונות
שימושון
סקירות
Canon
יסודות הצילום